Zagadnienia techniczne – administracja: obsługa systemu z poziomu przeglądarki

W jaki sposób zmienić formę płatności na utworzonym lub zafiskalizowanym paragonie/fakturze detalicznej?

Weryfikując sprzedaż z poziomu przeglądarki, po wejściu w paragony/faktury detaliczne zauważyłem istniejący dokument o statusie „Utworzony/a”, który nie posiada numeru fiskalnego – dokument z dzisiejszą datą. Co powinienem zrobić z takim dokumentem?

Weryfikując sprzedaż z poziomu przeglądarki, po wejściu w paragony/faktury detaliczne zauważyłem istniejący dokument o statusie „Utworzony/a”, który posiada numer fiskalny (np.) 4/45 – dokument z dzisiejszą datą. Co powinienem zrobić z takim dokumentem?

Weryfikując sprzedaż z poziomu przeglądarki, po wejściu w paragony/faktury detaliczne zauważyłem istniejący dokument o statusie „Utworzony/a” i numerem fiskalnym TEMP – dokument z dzisiejszą datą. Co powinienem zrobić z takim dokumentem?