Pokazanie się komunikatu z błędem „Wykonanie rozkazu LPC zwróciło kod odpowiedzi 710” informuje o skończeniu się papieru w drukarce fiskalnej ELZAB.
Przykład wydrukowanego paragonu – cały dokument, transakcja anulowana
Postępowanie/Rozwiązanie:
- W aplikacji POSonline zamknij okno z komunikatem – przycisk [OK].
- Uzupełnij papier w drukarce.
- Jeżeli paragon nie otrzymał znacznika TEMP podejmij ponownie fiskalizację dokumentu.
W przypadku, gdy dokument otrzymał znacznik TEMP skontaktuj się z osobą zarządzającą systemem w firmie, np. managerem i poinformuj go o pojawieniu się znacznika TEMP na utworzonym w systemie dokumencie – konieczność usunięcia znacznika przed podjęciem fiskalizacji.
Rezultat:
Wydrukowanie się prawidłowego (całego) paragonu/faktury fiskalnej.
Uwaga! W przypadku wykonania powyższych kroków i braku wydruku paragonu – zaleca się wykonać restart drukarki i ponowienie próby fiskalizacji po uruchomieniu urządzenia.
Wyłączenie i włączenie drukarki fiskalnej (restart):
- Aby wyłączyć drukarkę należy przytrzymać dłużej przycisk „Wyjdź” (ok. 2 – 3 sekundy).
- Opcjonalnie: możemy sprawdzić poprawność wyłączenia urządzenia poprzez kliknięcie przycisku „Menu” (strzałka do góry) lub „Zegar” (strzałka w dół) – jeżeli wyświetlacz jest w dalszym ciągu wygaszony i nie pojawiają się żadne komunikaty świadczy to o poprawnym wyłączeniu drukarki.
- Aby włączyć drukarkę należy skorzystać z przycisku „Wyjdź” – pojedyncze kliknięcie przycisku. Po jej uruchomieniu na wyświetlaczu urządzenia pojawi się napis „ELZAB ZETA online”.