Pokazanie się komunikatu z błędem „Wykonanie rozkazu LPC zwróciło kod odpowiedzi 484” informuje o braku uprawnień do wystawienia paragonu/faktury. Próba wystawienia paragonu przy wykorzystaniu kolejnego portu komunikacyjnego drukarki.
Postępowanie/Rozwiązanie:
- W aplikacji POSonline zamknij okno z komunikatem – przycisk [OK].
- Wykonaj restart drukarki:
- Aby wyłączyć drukarkę należy przytrzymać dłużej przycisk „Wyjdź” (ok. 2 – 3 sekundy).
- Opcjonalnie: możemy sprawdzić poprawność wyłączenia urządzenia poprzez kliknięcie przycisku „Menu” (strzałka do góry) lub „Zegar” (strzałka w dół) – jeżeli wyświetlacz jest w dalszym ciągu wygaszony i nie pojawiają się żadne komunikaty świadczy to o poprawnym wyłączeniu drukarki.
- Aby włączyć drukarkę należy skorzystać z przycisku „Wyjdź” – pojedyncze kliknięcie przycisku. Po jej uruchomieniu na wyświetlaczu urządzenia pojawi się napis „ELZAB ZETA online”.
- Aby wyłączyć drukarkę należy przytrzymać dłużej przycisk „Wyjdź” (ok. 2 – 3 sekundy).
- Ponownie zafiskalizuj dokument – przycisk [FISKALIZUJ].
Rezultat:
Wydrukowanie paragonu/faktury detalicznej.