Podczas fiskalizacji pojawia się komunikat „Błąd 484”.

Pokazanie się komunikatu z błędem „Wykonanie rozkazu LPC zwróciło kod odpowiedzi 484” informuje o braku uprawnień do wystawienia paragonu/faktury. Próba wystawienia paragonu przy wykorzystaniu kolejnego portu komunikacyjnego drukarki.

Komunikat widniejący w aplikacji POSonline

Postępowanie/Rozwiązanie:

  1. W aplikacji POSonline zamknij okno z komunikatem – przycisk [OK].
    Zamknięcie okna z komunikatem
  2. Wykonaj restart drukarki:
    1. Aby wyłączyć drukarkę należy przytrzymać dłużej przycisk „Wyjdź” (ok. 2 – 3 sekundy).
      Wyłączenie drukarki fiskalnej ELZAB ZETA ONLINE
    2. Opcjonalnie: możemy sprawdzić poprawność wyłączenia urządzenia poprzez kliknięcie przycisku „Menu” (strzałka do góry) lub „Zegar” (strzałka w dół) – jeżeli wyświetlacz jest w dalszym ciągu wygaszony i nie pojawiają się żadne komunikaty świadczy to o poprawnym wyłączeniu drukarki.
      Prawidłowo wyłączona drukarka fiskalna ELZAB ZETA ONLINE
    3. Aby włączyć drukarkę należy skorzystać z przycisku „Wyjdź” – pojedyncze kliknięcie przycisku. Po jej uruchomieniu na wyświetlaczu urządzenia pojawi się napis „ELZAB ZETA online”.
      Drukarka fiskalna ELZAB ZETA ONLINE - włączona, widoczny napis na wyświetlaczu urządzenia
  3. Ponownie zafiskalizuj dokument – przycisk [FISKALIZUJ].
    Ponowienie fiskalizacji

Rezultat:

Wydrukowanie paragonu/faktury detalicznej.

Otrzymanie wydruku zafiskalizowanego paragonu