Podczas fiskalizacji pojawia się komunikat „Błąd. The request failed with http status 301: Moved”.

Pokazanie się komunikatu z błędem „The request failed with http status 301: Moved” informuje o błędnie wprowadzonym adresie bazy w aplikacji mobilnej.

Komunikat widniejący w aplikacji POSonline

Postępowanie/Rozwiązanie:

  1. W aplikacji POSonline wrócić do widoku ekranu z logo „PARTNER24”.
    Przejście do ekranu głównego aplikacji
  2. Otworzyć ustawienia aplikacji: kliknąć na 3 kropki w prawym górnym rogu ekranu, następnie przycisk [Ustawienia].
    Przejście do ustawień aplikacji
  3. Edytuj adres URL wpisany w aplikacji – dopisanie „s” na końcu „http”.
    Poprawienie adresu strony - dopisanie 's' do http
  4. Ponów fiskalizację utworzonego paragonu.
    Ponowienie fiskalizacji utworzonego wcześniej dokumentu fiskalnego

Rezultat:

Wydrukowanie się paragonu z drukarki fiskalnej.

Otrzymanie wydruku zafiskalizowanego paragonu