Podczas fiskalizacji pojawia się komunikat „Błąd. Connection refused”.

Pojawienie się komunikatu „Błąd. Connection refused” pojawia się w momencie, gdy drukarka posiada inny adres IP niż wskazany w ustawieniach aplikacji mobilnej.

Komunikat widniejący w aplikacji POSonline

Postępowanie/Rozwiązanie:

  1. W aplikacji POSonline wrócić do widoku ekranu z logo „PARTNER24”.
    Przejście do ekranu głównego aplikacji
  2. Otworzyć ustawienia aplikacji: kliknąć na 3 kropki w prawym górnym rogu ekranu, następnie przycisk [Ustawienia].
    Przejście do ustawień aplikacji
  3. Zweryfikuj czy drukarka znajduje się w tej samej sieci co urządzenie mobilne, następnie sprawdź adres IP wpisany w aplikacji.
    Sprawdzenie statusu połączenia z siecią oraz adresu IP drukarki względem adresu podanego w aplikacji POSonline
    Uwaga! Wydrukowanie raportu stanu modułu z drukarki ELZAB:
    1. Wejść do MENU – jednoczesne skorzystanie z przycisku „Wyjdź” i „Menu”.
    2. Wejść w „1 Raporty” – zatwierdzić przyciskiem „Status”.
    3. Korzystając z przycisku „Menu” (strzałka do góry) lub „Zegar” (strzałka w dół) przejść do opcji „Stanu Moduł.” – zatwierdzić przyciskiem „Status”.
    4. Na wydrukowanym dokumencie zweryfikować dane w sekcji „Ust. Sieciowe”:
  4. Zmień adres zgodnie z danymi wydrukowanymi na raporcie. Zatwierdź wprowadzone zmiany.
    Aktualizacja adresu IP drukarki w aplikacji zgodnie z danymi widniejącymi na wydrukowanym raporcie stanu modułu
  5. Połączyć urządzenie z drukarką:
    1. Wrócić do widoku ekranu z logo „PARTNER24”.
    2. Wejść w menu poprzez kliknięcie na 3 kropki w prawym górnym rogu ekranu.
    3. Skorzystać z przycisku [Połącz z drukarką] – ukazanie się komunikatu o nawiązanym połączeniu.
      Nawiązanie połączenia z drukarką - weryfikacja po zaktualizowaniu adresu IP drukarki
  6. Ponowić fiskalizację utworzonego dokumentu.

 

Rezultat:

Wydrukowanie się paragonu z drukarki fiskalnej.