POSonline blog

Organizacja sprzedaży z ruchomego punktu – oszczędzanie kosztów infrastruktury IT

POSonline to wyjątkowe narzędzie, gdziekolwiek masz biuro, gdziekolwiek masz punkt sprzedaży – wszędzie tam masz dostęp do danych programu, wystarczy tylko dostęp do Internetu.

Wiele firm trudniących się sprzedażą na punktach POS skrupulatnie oblicza koszty infrastruktury, które nierzadko przekraczają zakładany budżet. Trzeba mieć serwer, zabezpieczenie danych na nim się znajdujących w postaci urządzeń do podtrzymywania napięcia, dyski kopii zapasowych. Wszystko to w pomieszczeniu, które powinno być klimatyzowane, zabezpieczone przeciwpożarowo i bez przerwy monitorowane. Wiele punktów POS wyposażanych jest także w kosztowne komputery sprzęgnięte z kasami fiskalnymi. Licząc rachunki za sprzęt, usługi i za prąd, można się zdziwić ile to naprawdę kosztuje – cyfry nie kłamią i zawsze jest to „za dużo niż założyłem”.

Oszczędzanie kosztów infrastruktury IT - punkt POS

W naszym programie POSonline, instalowanym w chmurze jako SaaS – Software as a Service, nie musisz się tym wszystkim przejmować. Stworzone przez nas oprogramowanie pełni taką samą rolę jak wypożyczony samochód, przy którym nie martwisz się o serwis, opony, ubezpieczenie, myjnię czy wycieraczki – jedyne co musisz robić, to po prostu nim kierować, a on zawsze jest w idealnym stanie i wiezie Cię prosto do wyznaczonego przez Ciebie celu.

Po stronie punktu POS potrzebujesz tabletu z systemem Android i naszą aplikacją POSonline, drukarkę fiskalną i dostęp do Internetu. Po stronie zarządczej potrzebujesz komputer, który zapewne już masz i dostęp do Internetu. Tyle.

POSonline – podejmuj właściwe decyzje!

People photo created by drobotdean - www.freepik.com